niedziela, 13 lipca 2014

Zawieszam do odwołania

Niestety, ale muszę zawiesić bloga z kilku powodów. Pewnie się zdziwicie, że jest dopiero prolog i 1 rozdział, a ja już zawieszam, ale nie mam wyboru. Po pierwsze nie mam internetu od maja i nie wiem kiedy będzie, ale na pewno, gdy tylko się pojawi to dodam 2 rozdział, bo mam w zanazdrzu dwa napisane rozdziały w zeszycie. Drugim powodem jest to, że nikt prawie nie czyta mojego bloga i nie komentuje. Wiem na razie nic ciekawego się nie dzieje, ale możecie przecież wyrazić swoją opinię, jakakolwiek by nie była. Wiem, że zdarzały się błędy, bo nigdy nie miałam czasu sprawdzić. Zadurzo obowiązków, ale to się na pewno zmieni. Dopóki nie będę miała to muszę zawiesić bloga, żeby nie było, że nic nie piszę, bo mi się nie chce. Chce mi się i to bardzo. Nie miałam okazji tego napisać wcześniej wieciez jakiego powodu, ale ciocia użyczyła mi tableta do tego. Przeprszam za wszystko i myślę, że się szybko do was wrócę. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz